هریسون بارنز 28 امتیاز و هفت ریباند

هریسون بارنز 28 امتیاز و هفت ریباند برای کمک به جبران 50 امتیاز بالای حرفه ای دنورا نیکولا جوکیچ داشت و پادشاهان ساکرامنتو روز شنبه ناگتس را با نتیجه 119-114 شکست دادند تا یک جاروب فصلی را کامل کنند.

بارنز 5 امتیاز 3 امتیازی کرد ، در مجموع 10 ضربه از 16 ضربه زد و در کوارتر سوم 13 امتیاز کسب کرد. بارنز همچنین یک جفت پرتاب آزاد انجام داد که 0.5 ثانیه باقیمانده بود.

جوکیچ اضافه کردن به رکورد امتیاز خود را در 46 سه دبل با یک شب بزرگ دیگر از دست داد. این مرد بزرگ 12 پاس گل و 9 ریباند داشت و در کوارتر چهارم 23 امتیاز به دست آورد. اما این برای ناگتس که سومین برد متوالی خود را از دست داد کافی نبود.

فاکس بت
برای پوشش بیشتر ورزش در FOXNEWS.COM اینجا کلیک کنید

این ضربه سخت دیگری برای دنور بود.

دو شب پس از اینکه در نیمه دوم به 35 امتیاز محدود شد ، زمانی که آنها دو بر صفر پیش افتادند و به لیکرز باختند ، ناگتس در نیمه اول نزدیک ماند تا در 10 دقیقه پایانی محو شود.

جوکیچ یک امتیاز 3 امتیازی ایجاد کرد تا اختلاف ساکرامنتو را به 112-107 کاهش دهد اما دآارون فاکس با یک طرح بندی پاسخ داد تا به پادشاهان کمک کند.

ناگتس به 12-10 سقوط کرد. سه ضرر متوجه پادشاهان شده است.

Tyrese Haliburton انتخاب دورفت اول ساکرامنتو با 23 امتیاز امتیاز برتر فصل را به دست آورد. حسن وایت ساید 11 امتیاز و 11 ریباند اضافه کرد و ریچاون هولمز 21 امتیاز برای کینگ ها داشت.

پل میلزپ 14 امتیاز برای دنور اضافه کرد.

بارنز در اواسط کوارتر دوم هفت امتیاز مستقیم به دست آورد و هالیبرتون با 30 ثانیه مانده به پایان 3 امتیاز به ثمر رساند تا کینگز در نیمه اول 53-52 پیش بیفتد.

اعتصاب 3-نقطه ای HIELD’S به پایان می رسد

سلسله بازیهای پیاپی بادی هیلد با حداقل یک امتیاز 3 در 87 به پایان رسید که نگهبان پادشاهان 0 بر 9 از قوس خارج شد. خط Hield’s طولانی ترین فعالیت در NBA بود.

نکته ها

ناگتس: جوکیچ در سه ماهه اول شش پاس گل داد. به عنوان یک تیم ، دنور در نیمه اول 16 پاس گل داشت که روز پنجشنبه 19 گل در برابر لیکرز داشت. … جمال موری (زانوی چپ) برای دومین بار در این فصل بازی نکرد. گری هریس (سویه اداكتور چپ) و Facundo Campazzo (درد زانوی راست) نیز در این بازی نگه داشته شدند. هریس از زمان پیروزی 31 ژانویه مقابل یوتا بازی نکرده است.

پادشاهان: وایتساید پس از اینکه در چشم چهارم ظاهر شد ، در کوارتر چهارم 6:40 بازی را ترک کرد.

تا بعدی

ناگتس: از روز دوشنبه یک بازی خانگی چهار نفره مقابل باکس آغاز کنید.

پادشاهان: روز یکشنبه از کلیپرز دیدن کنید. لس آنجلس در هر دو بازی این فصل پیروز شده است ، اگرچه ساکرامنتو فصل گذشته یک جفت بازی را در Staples Center انجام داد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید