گلدن گلوب2021

بزرگترین برندگان 78 گلدن گلوب “Nomadland” و “Borat Subventioning Moviefilm” بودند..

این دو فیلم جایزه بهترین تصویر را به دست آوردند. “Nomadland” برای گروه درام و “Borat Subventioned Moviefilm” برای بخش کمدی یا موسیقی.

از جمله دستاوردهای قابل توجه شب ، کلوئی ژائو ، کارگردان “Nomadland” ، اولین زنی بود که از سال 1984 جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد ، زمانی که باربارا استرایسند جایزه “Yentl” را دریافت کرد.

علی رغم کم بودن نامزدی برای بازیگران و فیلمسازان سیاه پوست ، برندگان کمبود نداشتند. از جان بویگا ، دانیل کالوویا ، آندرا دی و چادویک بوسمن فقید برای کارهایشان در مراسم روز یکشنبه تقدیر شد.

علاوه بر این ، Jon Batiste در کنار Trent Reznor و Atticus Ross بهترین نتیجه را کسب کرد. “Soul” جایزه بهترین فیلم انیمیشن را به خانه برد و جایزه Kemp Powers و Pete Docter را به عنوان کارگردان مشترک دریافت کرد.

برای جوایز تلویزیونی “Schitt’s Creek” ، “Queen’s Gambit” و “The Crown” در گروه های بازیگری و بهترین سریال ها حاکم بودند.

تحت الشعاع اخیری که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود هیچ رای دهنده سیاه پوستی ندارد ، بیشتر پخش تحت الشعاع قرار گرفت.

تینا فی و امی پهلر از سواحل مقابل مراسم را برگزار کردند و با HFPA هیچ مشتی نخوردند.

پهلر گفت: “ما باید به شما می گفتیم.” “همه از HFPA و انتخاب هایشان ناراحت هستند. ببینید ، بسیاری از زباله های پر زرق و برق نامزد شدند ، اما این اتفاق می افتد. این چیز آنهاست. اما تعدادی از بازیگران سیاهپوست و پروژه های به رهبری سیاه پوستان نادیده گرفته شدند. “

فی افزود: “اما حتی در مورد موارد احمقانه ، فراگیری مهم است.” “هیچ عضو سیاه پوست HFPA وجود ندارد. شما باید آن را تغییر دهید. “

HFPA همچنین از این پخش برای صدور بیانیه ای در مورد برنامه های خود برای گنجاندن بیشتر روزنامه نگاران سیاه پوست و سایر گزارشگران اقلیت در سازمان خود در آینده استفاده کرد.

هلن هونه ، معاون رئیس HFPA گفت: “امشب در حالی که ما کار هنرمندان از سراسر جهان را جشن می گیریم ، ما تشخیص می دهیم که کار خودمان را باید انجام دهیم.” “مانند فیلم و تلویزیون ، نمایندگی سیاه و سفید حیاتی است. ما باید روزنامه نگاران سیاه پوست را در سازمان خود داشته باشیم. “

بسیاری از برندگان یکشنبه از سخنرانی های پذیرش خود به عنوان زمانی برای فراخوانی تنوع و فراگیری در صنعت به طور گسترده استفاده کردند.

Dan Levy ، نویسنده و نویسنده گفت: “با روحیه فراگیر ، امیدوارم که این بار سال آینده ، این مراسم نشان دهنده گستردگی و تنوع واقعی فیلم و تلویزیونی باشد که امروز ساخته می شود ، زیرا موارد بسیار بیشتری برای جشن گرفتن وجود دارد.” یکی از ستاره های “نهر شیت”.

افشای اطلاعات: Comcast شرکت مادر NBCUniversal و CNBC است.

5 ساعت پیش
“مانک” بیشترین نامزدی را در بین فیلم های دیگر داشت ، با دست خالی به خانه رفت
“مانک” ، فیلمی با محوریت “هرمن مانکیویچ” ، نویسنده مشترک “Citizen Kane” ، شش نامزد دریافت کرد ، بیشترین تعداد فیلم در سال جاری ، اما یک شب موفق به بردن هیچ جایزه ای نشد.

علاوه بر سر تکان دادن کارگردان فینچر ، “مانک” نامزدی بهترین فیلم ، درام را تضمین کرد. بهترین بازیگر نقش اول مرد برای گری اولدمن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای آماندا سیفرید. بهترین امتیاز. جک فینچر ، پدر کارگردان که قبل از مرگ در سال 2003 فیلمنامه را نوشت ، نیز نامزد بهترین فیلمنامه شد.

“مانک” یکی از چندین عنوانی بود که به نتفلیکس کمک کرد بیشترین نامزدی را – 42 مورد – برای گلدن گلوب امسال کسب کند.

در حالی که نتفلیکس در نهایت برای بهترین فیلمنامه برنده شد ، این افتخار نصیب آرون سورکین برای “Trial of the Chicago 7” و بهترین بازیگر فیلم درام شد که به چادویک بوزمن فقید برای فیلم “ته سیاه ما” ، چهار فیلم دیگر تعلق گرفت. جوایز “Mank” برای استودیوهای دیگر اهدا شد.

  • سارا سفید

5 ساعت پیش
Netflix 10 گلوب ، بیشتر از هر توزیع کننده ، جمع می کند
نتفلیکس بزرگترین برنده یکشنبه شب بود. سرویس پخش جریانی 10 گلدن گلوب را در طول پخش تلویزیونی از جمله بهترین سریال درام برای “The Crown” و بهترین سریال محدود برای “Queens Gambit” به دست آورد.

“تاج” همچنین موفق به کسب سه پیروزی بازیگری برای اما کورین شد ، که شخصیتی از پرنسس دیانا ، جوش او کانر ، بازیگر شاهزاده چارلز و جیلیان اندرسون ، بازیگر نقش مارگارت تاچر را به تصویر کشید.

آنیا تیلور-جوی برای بازی در نقش بث هارمون در “Queen’s Gambit” برنده بهترین بازیگر زن در یک سریال محدود شد.

چادویک بوسمن فقید برای کار در فیلم “ته سیاه Ma Ma Rainey” به عنوان بهترین بازیگر مرد جایزه درام مفتخر شد.

نتفلیکس همچنین از عملکرد روزاموند پایک در فیلم “من خیلی مراقبت می کنم” ، فیلمنامه آرون سورکین برای “دادگاه شیکاگو 7” و آهنگ اصلی “Io Si (دیده می شود)” از “زندگی پیش رو” برنده شد.

دیزنی با پنج جایزه دومین جایزه را کسب کرد. برای “Soul” از Pixar ، “Nomadland” از Searchlight و “The United States vs Billie Holliday” از Hulu جایزه گرفت.

آمازون و بی بی سی در مجموع سه پیروزی کسب کردند و وارنر مدیا و پاپ تی وی هر کدام دو جام کسب کردند. اپل ، A24 و STX فیلم هرکدام در طول مراسم یک برد کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید