اکانت بازی فیفا

فیفا ۲۲

خبر خوب برای طرفداران فیفا این است که فیفا ۲۲ گام مهم و مناسب برای ارائه بازی بهتر برداشته است. توسعه دهندگان بازی بدیهی است که تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد کرده اند و زمانی که اولین بازی خود را روی نسخه جدید امتحان می کنید، متوجه خواهید شد که روند آن با FIFA 21 بسیار متفاوت است. یکی از این تغییرات قابل توجه است. کاهش سرعت بازی نسبت به نسخه پارسال. این کاهش سرعت برای کاهش سرعت و خسته کردن بازی کافی نیست، اما حس خوبی دارد و از قضا تاثیر مثبتی روی روند دارد. از آنجایی که بازیکنان در FIFA 22 فضای بیشتری برای طراحی و اجرای ایده های خود در زمین دارند، دیگر شاهد تجربه ای به اصطلاح پینگ پنگ نیستیم که در آن توپ به طور مداوم بین طرفین رد و بدل می شود و بسیاری از چیزها خارج از کنترل بازیکن است

Red Dead Redemption 2

عوامل زیادی وجود دارد که Red Dead Redemption 2 را به یک تجربه خارق العاده تبدیل می کند، اما چیزی که بیش از همه در این بازی به چشم می خورد، هارمونی و هارمونی کاملی است که سازندگان بین عناصر آن ایجاد کرده اند. بنابراین، پس از اتمام بازی، اگر به سال ها تجربه خود نگاه کنید، به سختی می توانید عنصر یا ویژگی خاصی از بازی را به عنوان نقطه قوت اصلی آن تصور کنید، از گرافیک عالی تا گیم پلی، داستان و حتی موسیقی. آنها در سطح بالایی قرار دارند و مهمتر از آن، آنقدر با هم ارتباط و هماهنگی دارند که نبود یکی از آنها یا ضعف آنها می تواند تجربه کلی بازی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، اما این هرگز اتفاق نمی افتد و همین است. . چرا بازی یک اجرای زنده موسیقی است که در آن همه اعضای گروه کار خود را از ابتدا تا انتها به بهترین شکل تفسیر می کنند.

بازی Rainbow Six Siege

بازی Rainbow Six Siege شرکت یوبی سافت مدت هاست که طرفداران سری Rainbow و طرفداران تیراندازی تاکتیکی را گرد هم آورده است و تجربه منحصر به فردی را برای طرفداران این سبک فراهم می کند. با زومجی همراه باشید و از Rainbow Six Siege لذت ببرید.

سری Rainbow Six یکی از محبوب‌ترین بازی‌های یوبی‌سافت و تام کلنسی بوده است و عجیب بود که چرا در سال‌های اخیر شاهد عرضه‌ی بازسازی آن نبودیم. اگرچه یک نسخه بازسازی شده معرفی شد و سپس لغو شد، اما بالاخره نوبت به این سری محبوب رسید و Siege در جریان E3 2014 فاش شد. در این مدت و تا زمان انتشار بازی، یوبی‌سافت کاری برای محبوبیت Siege انجام نداد، بنابراین این بازی خواهد بود. چیزهای بزرگ Ubisoft را تحت الشعاع قرار داد. غافل از اینکه Siege یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های سال های اخیر یوبی سافت است. این بازی دقیقا همان چیزی است که گیمرهای حرفه ای به دنبال آن هستند و خوشبختانه همه چیز دست به دست هم می دهد تا از این شوتر چندنفره آنلاین لذت ببرند. اما چه چیزی باعث می شود که جنبه های منفی بازی بی اهمیت باشد و به یک بازی موفق نگاه کنیم؟ چرا، با وجود بخش چندنفره خوب، Siege در بین سایر تیراندازان عالی به نظر نمی رسد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید