الکترونیک آرتز

الکترونیک آرتز در پایان آخرین صورت مالی خود اشاره می کند که انتظارات av; j برای Battlefield 2042 اجرا نشد.

بنر جدید-X
در حالی که بازیکنان مطمئناً از چالش‌ها و چالش‌هایی که Battlefield 2042 پس از انتشار با آن روبه‌رو است، آگاه بودند، الکترونیک آرتز به‌عنوان ناشر جدیدترین قسمت از سری بازی‌های بتلفیلد، در مصاحبه با سرمایه‌گذاران به این مسائل اذعان داشت و اذعان داشت که این بازی انتظارات آنها را برآورده کرده است. .انجام نشده است.

اندرو ویلسون، مدیر اجرایی Electronic Arts، در بیانیه اخیر خود در کنفرانس مالی سه ماهه سوم این شرکت گفت که Battlefield 2042 همیشه یک بازی جاه طلبانه برای EA بوده است، اما بسیاری از روند توسعه بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه شده است. محصول نهایی تاثیر منفی داشت. ویلسون در ادامه می گوید:

«توسعه این بازی از گروهی که تقریباً دو سال از راه دور و در خانه کار می کردند، در نهایت یک چالش بزرگ برای ما بود. در مراحل اولیه تست و بررسی بازی به این نتیجه رسیدیم که Battlefield 2042 آماده دستیابی به بازیکنان است و شروع بازی بسیار قوی و با ثبات بود. اما از آنجایی که بازیکنان بیشتری بازی را تجربه کرده اند، مشخص شده است که تعدادی از مسائل پیش بینی نشده وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود. برخی از انتخاب‌هایی که در طراحی بازی انجام دادیم با سلیقه جامعه بازی‌ها مطابقت نداشت.»

گیم پلی Battlefield 2042

ویلسون همچنین بر تعهد EA برای به روز رسانی Battlefield 2042 در ماه های آینده تاکید کرد و به تاخیر در انتشار محتوای فصل اول سرویس آنلاین این بازی اشاره کرد. این تصمیم به منظور بهبود بیشتر تجربه کاربری بازی در مدت زمان باقیمانده گرفته شده است.

اگرچه دقیقاً مشخص نبود انتشار غیرمنتظره بازی جدید Battlefield چه تأثیری بر وضعیت مالی EA داشته است، اما بعداً اعلام شد که کمبود اطلاعات فروش Battlefield 2042 توسط FIFA و Apex Legends برطرف شده است. در نتیجه، نگرانی کمی برای EA وجود دارد. FIFA 22 قوی ترین نسخه در تاریخ سری بازی های فیفا را تجربه می کند. برای اولین بار، صورت های مالی سه ماهه EA شامل درآمد حاصل از Codemasters، Glu Mobile و Playdemic Studios می شود. تیم های خریداری شده از الکترونیک آرتز.

ویلسون در پایان خاطرنشان کرد که این شرکت به سرمایه گذاری در Battlefield و افزایش سبد سهام خود ادامه خواهد داد. یکی از بخش های این امر حضور پررنگ بازی در پلتفرم موبایل خواهد بود. البته به گفته مدیرعامل این سریال در برنامه های EA به «توقف کوتاه» رسیده است. از سوی دیگر، عملکرد ناامید کننده Battlefield 2042 گمانه زنی هایی را در مورد امکان ارائه این بازی به صورت رایگان ایجاد کرد که با واکنش های بسیاری مواجه شد. تام هندرسون، یکی از افراد شناخته شده در صنعت بازی، ادعا می کند که الکترونیک آرتز در حال بررسی امکان ارائه یک قسمت از بازی Battlefield 2042 به صورت رایگان است.

Skydiving in Battlefield 2042

Battlefield 2042 در حال حاضر بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، سری ایکس باکس ایکس | Xbox Series S، PlayStation 4، Xbox One و PC را می توان تجربه کرد. در بررسی بازی Battlefield 2042 مشاهده می کنید که این محصول توانسته امتیاز 7 از 10 را از زومجی کسب کند. این شرکت در سه ماهه گذشته سود خالص 1.79 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید