far cry 6

Joseph: Collapse، سومین و آخرین قسمت DLC پولی Far Cry 6، سه‌شنبه آینده، ۸ فوریه برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن 5، استادیا و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

خرید اکانت قانونی far cry6

محتوای پولی Far Cry 6 پس از عرضه، تمرکز خود را بر روی برخی از بدنام ترین شخصیت های شرور این سری متمرکز کرده است، و Ubisoft در حال پایان دادن به دو DLC قبلی خود، Vaas: Insanity و Pagan: Control است که ماجراجویی هایی را در اطراف Vaas Montenegro و Far Cry 3 ایجاد می کرد. Pagan Min از Far Cry 4 – با آخرین بازی با محوریت Joseph Seed از Far Cry 5.

مانند دو نسخه قبلی، جوزف: فروپاشی یکی دیگر از اپیزودهای الهام گرفته از سرکش است، البته این بار در نسخه‌ای پیچیده از Hope County، مونتانا، Far Cry 5. یوبی‌سافت می‌گوید تجربه‌های بعدی «فرصتی بی‌نظیر برای بازیکنان فراهم می‌کند تا به ذهن شکنجه‌شده جوزف ضربه بزنند، پس از فروپاشی ایمانش با پیروان فرقه‌اش روبرو شوند، و در نهایت با اعضای خانواده‌اش که در تلاش برای غلبه بر شیاطین درونی‌اش هستند، مقابله کنند».

Far Cry 6 – The Digital Foundry Tech Review.

در یوتیوب تماشا کنید
Co-op پشتیبانی می‌شود و Buddy Pass خریداران DLC را قادر می‌سازد تا هر یک از دوستان مالک Far-Cry-6 خود را در همان پلتفرم برای بازی دعوت کنند، حتی آنهایی که DLC ندارند.

این نسخه نهایی DLC به عنوان بخشی از Season Pass بازی Far Cry 6 (همچنین در نسخه‌های Gold، Ultimate و Collector بازی گنجانده شده است) در سه‌شنبه آینده، 8 فوریه عرضه می‌شود، یا در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید.

در آستانه انتشار Jospeh: Collapse، یوبی‌سافت تخفیف‌هایی تا 40 درصد را در تمامی نسخه‌های Far Cry 6 در فروشگاه‌های دیجیتال ارائه می‌کند. همچنین 25 درصد تخفیف Season Pass برای دارندگان نسخه های استاندارد و دلوکس بازی وجود دارد.

Far Cry 6’s third and final DLC episode Joseph: Collapse is out next week

دیدگاهتان را بنویسید