ماشین لباسشویی 9 کیلویی کنوود

ماشین لباسشویی 9 کیلویی کنوود Brit Series مدل KWM6940 از محصولات با موتور پیشرفته BLDC با برد لمسی و 20 برنامه شستشو با قابلیت صرفه جویی در آب و برق می باشد.

برند کنوود در جهان از معروف تربن مارکهای جهانی در لوازم خانگی و ضبط صوت می باشد. در ایران هم مارک معروفی هست اما چون به دلیل سیاستهای اقتصادی ایران ورود این مارک با نوسانات زیادی بوده که از سال 1401 این مورد نیز توسط شرکت پاکشوما برطرف شد.

شرکت پاکشوما واردات، مونتاژ و گارانتی و پشتیبانی 10 ساله را به عهده گرفته است. همین عامل باعث می شود تا خریداران با خیالی آسوده وارد خرید این مارک شوند.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی کنوود 6940

6940 دارای ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد. ارتفاع آن 85 و عرض آن 60 و عمق 60 سانتی متر می باشد. دیگ مورد استفاده از جنس الماسه ضد زنگ می باشد و با برجسته گی هایی که دارد در شستشوی بهتر کمک می کند.

سیستم ضد چروک هم به عدم چروک شدن البسه های نازک و ضخیم می شود. یکی از برنامه های دیگه برنامه شستشو با 20 درجه حرارت می باشد. از این برنامه برای البسه کمتر کثیف استفاده می شود و یا البسه های نازک.

دارای خشک کن 1400 دور است. بعد از شستشوی کامل شما انواع لباس را تا 98 % خشک می کند بدون  این که دارای خشک کن با هیتر باشد. خشک کن با هیتر تا 100 درصد خشک می کند اما مصرف برق را افزایش می دهد اما با این لباسشویی می توانید تا 98% البسه را خشک تحویل بگیرید.

لباسشویی 6840 از یک دیگ تمام استیل ضد زنگ 8 کیلویی بهره می برد. این دیک با برجستگی هایی که دارد هر نوع لباس را مانند شستشوی دستی تمیز شستشو می دهد.

برنامه این لباسشویی 20 برنامه می باشد که 15 برنامه آن مربوط به جنس لباس می باشد. صفحه نمایشگر آن به شکل مستطیلی و تمام لمسی می باشد. نمایشگر تمام لمسی ضد گرما و ضد آب می باشد و همین باعث می شود تا عمر آن بیشتر باشد.

ابعاد لباسشویی 8 کیلویی در همه جای دنیا یکسان هست به همین جهت ماشین لباسشویی کنوود مدل 6840 هم مانند همه لباسشویی های 8 کیلویی دارای عرض 60 و ارتفاع 85 و عمق 54 سانتی متر می باشد.

برای بهتر خشک کردن می توانید از چرخش اضافه استفاده کنید تا درصد خشک شدن لباس افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید