اکتیویژن بلیزارد

روز درآمد اکتیویژن بلیزارد است، اولین روزی است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای خرید این ناشر به قیمت 68.7 میلیارد دلار است. با این حال، این معامله ماه ها تا بسته شدن فاصله دارد. دو طرف نیاز به تایید سهامداران اکتیویژن بلیزارد و تنظیم کننده های ضد تراست دارند. در حال حاضر، اکتیویژن بلیزارد یک شرکت مستقل باقی مانده است.

اکانت call of duty vangaurd

اطلاعات بیشتر از فوربس
گزارش شده است که FTC قرارداد مایکروسافت-اکتیویژن بلیزارد را بررسی خواهد کرد
توسط کریس هولت
این بدان معناست که هنوز درآمد خود را گزارش می‌کند و این بار پیش‌بینی‌های تحلیلگران را از دست داده است. سود هر سهم برای سه ماهه چهارم 1.25 دلار در رزرو خالص 2.49 میلیارد دلار بود. طبق گزارش Investing.com، تحلیلگران EPS 1.31 دلار با درآمد 2.83 میلیارد دلار را انتظار داشتند.

تبلیغ شد

درآمد نسبت به سه ماهه چهارم 2020 560 میلیون دلار کاهش یافت. رزروهای داخل بازی نیز با 60 میلیون دلار کاهش در سال به 1.24 میلیارد دلار رسید. تعداد کل کاربران فعال ماهانه برای سه ماهه 371 میلیون نفر بود.

برای سال تقویمی، رزرو خالص 8.35 میلیارد دلار بود که از 8.42 میلیارد دلار در سال 2020 کاهش داشت. با این حال، رزرو خالص در بازی از 4.85 میلیارد دلار برای سال 2020 به 5.10 میلیارد دلار افزایش یافت.

اگرچه این یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های جدید سال 2021 بود، اما رزرو خالص برای Call of Duty، که اغلب بزرگ‌ترین پول‌ساز سالانه Activision Blizzard در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها بود، سال به سال کاهش یافت. این شرکت به «فروش کم‌تر برای Call of Duty: Vanguard» در مقابل Black Ops Cold War «و مشارکت کمتر در Call of Duty: Warzone» اشاره کرد. با این حال، گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری بازیکنان درون بازی در کنسول و رایانه شخصی «بسیار بالاتر از سطحی است که قبل از عرضه Warzone در مارس 2020 مشاهده می‌شد».

اطلاعات بیشتر از مشاور
بهترین شرکت های بیمه مسافرتی
توسطAmy DaniseEditor
بهترین طرح های بیمه مسافرتی کووید-19
توسطAmy DaniseEditor
Infinity Ward عنوان Call of Duty امسال را مدیریت می کند. Activision Blizzard در انتشار درآمد گفت: “تیم در حال کار بر روی بلندپروازانه ترین طرح در تاریخ حق رای دادن، با نوآوری پیشرو در صنعت و یک محیط فرانشیز به طور گسترده ای جذاب است.” این موضوع چندان کمکی به رد کردن شایعات نخواهد کرد، بازی بعدی یکی دیگر از ورودی های سری Modern Warfare است که راه اندازی مجدد شده است.

Call of Duty Mobile به جبران کمبود این فرنچایز در رایانه شخصی و کنسول کمک کرد. بازیکنان در سال گذشته بیش از 1 میلیارد دلار در این بازی خرج کردند، با رشد خالص رزرو در سه ماهه چهارم سال گذشته.

در سمت بلیزارد، رزرو خالص Hearthstone در سال افزایش یافته بود، در حالی که Diablo II: Resurrected از زمان انتشار تا پایان سال، بیش از هر ریمستر دیگر اکتیویژن بلیزارد در مدتی معادل، فروش بیشتری داشت. در مورد آنچه پیش رو است، “بلیزارد در حال پیشرفت قوی در خط لوله خود است، از جمله تجربیات جدید در Warcraft، توسعه مداوم در Diablo و Overwatch، و یک IP جدید هیجان انگیز.”

چگونه اینتل مک بوک پرو رادیکال اپل را شکست داد؟
بخش موبایل کینگ به چاپ پول ادامه می دهد. رزرو خالص داخل بازی 14 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشت که رکورد جدیدی را در سه ماهه چهارم ثبت کرد. در سال 2021، درآمد تبلیغات 60 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و در سه ماهه چهارم، تعداد بازیکنان نسبت به سال قبل با درصد دو رقمی افزایش یافت.

با توجه به اینکه خرید مایکروسافت در حال تعلیق است، اکتیویژن بلیزارد این بار کنفرانسی را میزبانی نمی کند، درآمدی ارائه نمی دهد یا راهنمایی مالی ارائه نمی دهد. این یک روش نسبتاً استاندارد زمانی است که یک تصاحب در حال تعلیق است، اما به این معنی است که ما بینش بیشتری در مورد آنچه در آینده برای بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به‌عنوان بخشی از این درآمدها در پیش است، به دست نخواهیم آورد.

Activision Blizzard Misses Revenue Forecast Amid Lower Call Of Duty Sales

دیدگاهتان را بنویسید